Skip to Main Content »

VoIPandGO shop - Welcome

You're currently on:

Payment

Veilig online betalen met Ogone

Via bank of kredietkaart

Voor veilige online betalingen werkt Multiplies samen met het Belgische bedrijf Ogone. Als marktleider op gebied van online betalen bij e-commerce garandeert Ogone u een 100% veilige afhandeling.

Met deze bank- en kredietkaarten kunt u bij VoIPandGo 100% veilig betalen:

  • BANCONTACT / Mister Cash
  • VISA
  • Mastercard
  • KBC Online
  • DEXIA direct
  • ING
  • IDeal (Nederland)

Of u nu bancontact, visa of een andere methode gebruikt, de transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen Ogone en de koper. Noch Multiplies bvba noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. Ogone verifiëert o.a. de geldigheid van uw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van uw kredietkaart en geeft bericht aan Multiplies bvba wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Uw bestelling wordt onmiddellijk bevestigd en kan overgegaan worden tot verzending van de bestelling.

BANCONTACT / Mister Cash

De betaling van uw bestelling via de website kan zeer eenvoudig en veilig via bancontact. Misschien is online betalen via bancontact iets minder bekend, maar het biedt toch zeer veel voordelen. Zeker voor dringende bestellingen krijgen zowel u als Multiplies bvba onmiddellijk een betalingsbevestiging, dit in vergelijking met een gewone online overschrijving waarvan de verwerking 1 tot 3 dagen kan duren.

Online bankoverschrijving

Qua principe is dit eigenlijk gelijk aan Bancontact/Mistercash. U kan alleen direct uw eigen bank kiezen. U rekent daarna af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.


Delivery

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt met uw account vindt u een overzicht van uw bestellingen met de status van uw bestelling. Als het geld niet ontvangen werd, dan heeft uw order de status van ‘Wachtende’.

Zolang het artikel de bestelstatus ‘Wordt Verwerkt’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken in ons distributiecentrum. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst verandert de status in uw account naar ‘Verzonden’.

Uw bestelling wordt verstuurd met een traceercode en dan kunt u de bestelling volgen door op de link van de traceercode te klikken die u per mail werd verstuurd.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen.


14 days to consider

De consument heeft het recht aan Multiplies bvba mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst.

Voorwaarden

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer.
Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

De goederen worden op uw kosten en uw verantwoordelijkheid verzonden naar:

Multiplies bvba, Adolf Loosveldtstraat 9 te 8700 Tielt.

Binnen de 30 dagen na aanvaarding en ontvangst van de terugname zal Multiplies bvba u de betaalde bedragen terugstorten.

Uitzonderingen

Gebruikte, geïnstalleerde, beschadigde of onvolledige toestellen worden niet teruggenomen alsook afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware, voor zover zij beginnen te lopen voor het verstrijken van de termijn van 14 dagen waarin de consumenten over een verzakingsrecht beschikken.


Returns

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

U zal een document ontvangen die u dient te vervolledigen en dan ontvangt u het retournummer en kan u het artikel terug zenden naar :

  • Multiplies bvba
  • Tav Dienst Retour
  • Adolf Loosveldtstraat 9
  • 8700 Tielt

Zorg er steeds voor dat de goederen goed verpakt zijn in hun originele verpakking en dat u bij verzending vraagt om een handtekening.

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie Uitzonderingen onder onze rubriek van '14 dagen bedenktijd' voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

My Cart

You have no items in your shopping cart.

Compare Products

You have no items to compare.

Become a reseller

Contact us
+32 51 49 59 69
info@voipandgo.be

Every workday
From 08.30h-12.00h and 13.00h-17.30h
Friday closed at 17.00h

Payment methods :

  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard
  • Transfer