Become a reseller

+32 51 49 59 69

Every workday From

08.30-12.00h

13.00h-17.00h

X

Payment

Veilig online betalen met Europabank

Via bank of kredietkaart

Voor veilige online betalingen werkt Multiplies samen met het Belgische bedrijf Europabank. Als marktleider op gebied van online betalen bij e-commerce garandeertEuropabank u een 100% veilige afhandeling.

Met deze bank- en kredietkaarten kunt u bij VoIPandGo 100% veilig betalen:

  • BANCONTACT / Mister Cash
  • VISA
  • Mastercard
  • Overschrijving

Of u nu bancontact, visa of een andere methode gebruikt, de transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen Europabank en de koper. Noch Multiplies bvba noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. Europabank verifiëert o.a. de geldigheid van uw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van uw kredietkaart en geeft bericht aan Multiplies bvba wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Uw bestelling wordt onmiddellijk bevestigd en kan overgegaan worden tot verzending van de bestelling.

BANCONTACT / Mister Cash

De betaling van uw bestelling via de website kan zeer eenvoudig en veilig via bancontact. Misschien is online betalen via bancontact iets minder bekend, maar het biedt toch zeer veel voordelen. Zeker voor dringende bestellingen krijgen zowel u als Multiplies bvba onmiddellijk een betalingsbevestiging, dit in vergelijking met een gewone online overschrijving waarvan de verwerking 1 tot 3 dagen kan duren.

Online bankoverschrijving

Qua principe is dit eigenlijk gelijk aan Bancontact/Mistercash. U kan alleen direct uw eigen bank kiezen. U rekent daarna af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Delivery

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt met uw account vindt u een overzicht van uw bestellingen met de status van uw bestelling. Als het geld niet ontvangen werd, dan heeft uw order de status van ‘Wachtende’.

Zolang het artikel de bestelstatus ‘Wordt Verwerkt’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken in ons distributiecentrum. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst verandert de status in uw account naar ‘Verzonden’.

Uw bestelling wordt verstuurd met een traceercode en dan kunt u de bestelling volgen door op de link van de traceercode te klikken die u per mail werd verstuurd.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen.


14 days to consider

De consument heeft het recht aan Multiplies bvba mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst.

Voorwaarden

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer.
Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

De goederen worden op uw kosten en uw verantwoordelijkheid verzonden naar:

Multiplies bvba, Adolf Loosveldtstraat 9 te 8700 Tielt.

Binnen de 30 dagen na aanvaarding en ontvangst van de terugname zal Multiplies bvba u de betaalde bedragen terugstorten.

Uitzonderingen

Gebruikte, geïnstalleerde, beschadigde of onvolledige toestellen worden niet teruggenomen alsook afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware, voor zover zij beginnen te lopen voor het verstrijken van de termijn van 14 dagen waarin de consumenten over een verzakingsrecht beschikken.


Returns

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

U zal een document ontvangen die u dient te vervolledigen en dan ontvangt u het retournummer en kan u het artikel terug zenden naar :

  • Multiplies bvba
  • Tav Dienst Retour
  • Adolf Loosveldtstraat 9
  • 8700 Tielt

Zorg er steeds voor dat de goederen goed verpakt zijn in hun originele verpakking en dat u bij verzending vraagt om een handtekening.

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie Uitzonderingen onder onze rubriek van '14 dagen bedenktijd' voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

Privacy Verklaring

Multiplies neemt je privacy ernstig. Wij zetten ons in om een sterke beveiliging van je persoonsgegevens te garanderen en de wet van 8 december 1992 evenals de Europese regelgeving toe te passen. In deze privacy verklaring vind je een gedetailleerd overzicht van je persoonsgegevens en waarvoor we die gebruiken.

Wie verwerkt je gegevens?

De verzamelde persoonsgegevens worden verwerkt en bewaard door Multiplies bvba, Adolf Loosveldtstraat 9 te 8700 Tielt, hierna genoemd Multiplies.

Welke gegevens verzamelen we?

We verzamelen de persoonsgegevens die je deelt met Multiplies in het kader van een aankoop (online of in de winkel), naar aanleiding van een beroep op onze dienst na verkoop, of bij de creatie of activatie van je account op www.voipandgo.be. Verder worden ook gegevens verzameld als je je mening geeft over onze producten of diensten, of tijdens het surfen op onze website.

Aan de hand van een sterretje (*) zal je op onze website kunnen zien welke gegevens een verplicht karakter hebben.

Voorbeelden van de gegevens die we verzamelen:
Naam, voornaam, adres, e-mail, telefoonnummer, aankoopgegevens, dossiers van onze dienst na verkoop, aanvragen voor een terugbetaling van een prijsverschil, geconsulteerde artikels en navigatie op onze site,...

Wat doen we met je gegevens?

We hebben verschillende wettelijke gronden voor de verwerking van je gegevens. Voor het grootste deel zijn de verwerkingen gebaseerd op de verkoopovereenkomst die we met jou hebben. Verder gebeuren sommige verwerkingen ook op basis van onze legitieme belangen, op basis van je toestemming, of op basis van wettelijke verplichtingen (zoals bijvoorbeeld fiscale en boekhoudkundige verplichtingen).

Je persoonsgegevens worden verwerkt voor de volgende redenen :
- Beheer van je aankopen en het leveren van de gevraagde diensten, zoals bijvoorbeeld levering aan huis of klaarzetten en afhalen op ons adres.
- Beheer van je vragen bij onze dienst na verkoop en/of consumentendienst, zoals de herstelling van een artikel in een repair center of via een technieker aan huis, ...
- Om je te contacteren :

  • Naar aanleiding van een aankoop of in het kader van een contract kan je informatie ontvangen (bevestigen van je bestelling, informatie over het moment van levering, informatie over de opvolging van je contract, ... ). 


Je kan je op elk moment verzetten tegen het gebruik van je gegevens voor commerciële e-mails (zoals newsletters). Uitschrijven hierop is mogelijk via de link onderaan de mails die je van ons krijgt. U kan ons deze vraag ook per e-mail (info@voipandgo.be) of per post (Adolf Loosveldtstraat 9 te 8700 Tielt stellen.

- Personalisatie en verbetering van onze diensten en communicatie

- Creatie en beheer van je My Vanden Borre-account
Deze gegevens worden gebruikt om het navigeren op onze website en het beheer van je bestellingen te vergemakkelijken door je gegevens vooraf in te vullen in het bestelformulier.
- Fraudepreventie
- Analyses
We gebruiken geanonimiseerde persoonsgegevens voor statistieken en rapporten over onze diensten en de verkoop van onze producten.

Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?

We bewaren je gegevens gedurende onze commerciële relatie en voor de gemiddelde levensduur van je toestel, zodat we je de best mogelijke dienst na verkoop kunnen bieden. De bewaartermijn van je gegevens kan afhangen van je laatste contact met ons.
Camerabeelden en telefoongesprekken worden bewaard gedurende 1 maand.

Worden mijn gegevens gedeeld met andere partijen?

Multiplies kan je gegevens delen met derden in het geval van het uitbesteden van bepaalde diensten:
- Partners die diensten verlenen in onze naam en op onze expliciete vraag. Bijvoorbeeld het uitvoeren van leveringen aan huis of koerierdiensten Voor sommige van onze marketingcampagnes doen we beroep op een externe partner. We bezorgen hen je gegevens voor het doorsturen van bepaalde e-mails en om bepaalde analyses te doen die ons helpen om onze klanten en hun (aankoop)gedrag beter te begrijpen (bijvoorbeeld Facebook, Google) of om je gepersonaliseerde reclame te sturen via externe platformen zoals Google, Facebook, Instagram.
- In het geval van bepaalde terugroepacties van leveranciers of voor belangrijke communicatie over een product.

We waken erover dat deze externe partijen je gegevens verwerken op een veilige manier. Als je gegevens overgedragen worden buiten de Europese Unie zorgen we ervoor dat deze overdracht contractueel geregeld is, met garanties die minstens voldoen aan de Europese regelgeving.

Wat zijn mijn rechten in het kader van de verwerking van persoonsgegevens?

Als consument heb je steeds het recht om je persoonlijke gegevens in te kijken, het recht om verkeerde of verouderde gegevens te corrigeren of te schrappen en het recht om je te verzetten tegen de verwerking van je gegevens. Je kan eveneens je recht op vergetelheid of op de overdraagbaarheid van je gegevens uitoefenen. Hiervoor kan je je vraag per e-mail richten aan info@voipandgo.be of per post aan Adolf Loosveldtstraat 9 te 8700 Tielt.
Daarnaast kan je je ook verzetten tegen het gebruik van je gegevens voor commerciële e-mails (zoals newsletters). Uitschrijven hierop is mogelijk via de link onderaan de mails die je van ons krijg. Je kan ons deze vraag ook per e-mail info@voipandgo.be of per post aan Adolf Loosveldtstraat 9 te 8700 Tielt stellen.
In geval van een klacht vragen we je om eerst contact op te nemen met ons, via het bovenstaande e-mailadres. In geval je het nodig acht, kan je ook terecht bij de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit via hun website www.gegevensbeschermingsautoriteit.be. Je kan hen ook bereiken via mail: contact@apd-gba.be of telefonisch: 02 274 48 78.

Wat doet Multiplies om mijn gegevens te beveiligen?

Multiplies verbindt er zich toe om de nodige organisatorische en technische maatregelen te nemen om je gegevens te beveiligen tegen vernietiging, verlies of ongeautoriseerde aanpassingen. Dit houdt onder andere in dat we werken met een firewall en dat niet alle werknemers dezelfde interne toegangen hebben.

Waar kan je terecht in geval van vragen en opmerkingen ?

Om gratis een kopie te ontvangen van deze Privacy Verklaring of voor vragen over je persoonlijke gegevens kan je Multiplies contacteren via e-mail op info@voipandgo.be

VoipAndGo is een handelsbenaming en behoort toe aan de firma Multiplies bvba

Adol Loosveldtstraat 9
8700 Tielt
BTW 0450.957.948

Kan deze Privacy Verklaring gewijzigd worden?

Deze Privacy Verklaring werd laatst herzien op 27/07/2020 en kan steeds aangepast worden. Je wordt niet op de hoogte gesteld in geval van veranderingen, maar je kan wel steeds de laatste versie op deze pagina vinden.